Search This Blog

Monday, March 14, 2011

salam

dah agak lama aku x menjengah blog aku ni.. biasa la bila tiba tim3 bz + segan + malas so terciptalah 1001 alasan.. kih3.. ape yang aku nak luahkan ari ni ye.. tah la.. kadang2 terpikir jugak aku.. ape lah yang ALLAH nak tunjukkan pada kita.. berikutan pelbagai tragedi menimpa di setiap pelosok dunia..


skarang ni pulak kita dikejutkan dengan tragedi tsunami yang melanda jepun.. dan beberapa negara len... setelah lebih kurang 8 tahun tregedi tu melanda kita.. tp x mustahil ianya akan kembali lagi.. tp harap2 ianya x berlaku lagi kat negara kita... kadang2 terpk ianya mesti ada kaitan ngan tindak tanduk manusia kat alam sejagat ni.. yang x au nak bersyukur drngan apa yang ALLAH dah sediakan untuk kita.. aku bukan nak berceramah ari ni.. tp sekada ingat memperingati... ok la.. nanti sambung lagi... bubbye...

No comments:

Post a Comment